آرایش صورت رو تا چه حدی بلدین ؟حاضرین به هم یاد بدیم ؟

آرایش صورت رو می خوایم به هم یاد بدیم هر چی به نظرتون مهمه واسه ما نظر بزارین

فهرست

این روال هر روز صبح 15 دقیقه طول می کشد. قطعاً کمی طولانی تر از روال بسیار اساسی پنج دقیقه ای صورت (فقط با وسایل ضروری مانند پنهان کاری و ریمل است) – اما من هر روز بهترین وقت خود را احساس می کنم اگر صبح ها کمی وقت اضافی را صرف آرایش خود کنم! من معمولاً از ساعت 3:45 صبح قبل از کار آرایش خود را شروع می کنم- اگر بتوانم این کار را اوایل روز انجام دهم ، قول می دهم کار سختی نباشد!

اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب انجام میدم اینه که موهام رو درست کنم ، بعد از شستشوی صورت کرم روزانه و دور چشمم رو میزنم .بعد وقت آن است که آرایش را شروع کنیم! اول مژه هایم را فر می کنم ! این فقط یک مژه موی بسیار معمولی است اما من شنیده ام که فرهای مژه گرم شده بسیار جذاب هستند.

آرایش صورت با فر کردن مژه ها
فرمژه

آرایش صورت با پرایمر چشم و بقیه

     بعد وقت آن است که ازپرایمر سایه چشم استفاده کنید. من هر روز که از سایه چشم و پایه استفاده می کنم از پرایمر سایه چشم ، پرایمر ریمل و پرایمر صورت استفاده می کنم. این چیزی است که باعث می شود آرایش من در طول روز اینقدر طولانی بماند!

در آرایش صورت حالا نوبت سایه چشم است

من همیشه قبل از آرایش صورت آرایش چشم را اعمال می کنم ، اگه احنمال بدم که آرایش چشمم رو خراب می کنم ریمو اون زیاد طول نکشه می دانم که بسیاری از خانمها برای میکاپ روزانه با سایه چشم زحمت نمی دهند ، اما این یک امر مطلق برای من است.

     من عاشق پالت های سایه چشم هستم ، اما وقتی بیش از حد در کمد آرایشی از این پلت ها دارم احساس گناه می کنم خوب چه کنم دوستشون دارم !!!! برای این میکاپ، تصمیم گرفتم از پالت طلای شکلات استفاده کنم. این مورد برای هر روز ترکیبی عالی از سایه های خنثی است و بعضی از رنگهای واقعاً سرگرم کننده که برای ظاهرهای فاخر مناسب هستند

آرایش صورت با پلت سایه چشم
پلت سایه چشم سه تایی اسمش باکس

من همیشه سایه چشم سایه روشن را روی اکثر پلک و گوشه داخلی خودمی زنم . سپس سایه ای با رنگ مات متوسط ​​را روی استخوان ابرو (برای اضافه کردن عمق) اعمال می کنم ،من از سه برس استفاده می کنم – یکی برای پلک ، دیگری برای استخوان ابرو و یک برس مخصوص مخلوط کردن چربی .

    در اینجا آرایش چشم تمام شده قبل از آستر و ریمل وجود دارد!

     خط چشم قدم بعدی! من عاشق خط چشم هستم هر چند از اول فقط با مداد تو چشمم رو رنگ می دادم ولی حالا با خط چشم جوهری و مازیکی به راحتی خط نازک روی چشم می کشم .

آرایش صورت با استفاده از خط چشم تارت
خط چشم تارت مینی
تهیه شده از خاک رس آمازون
دارای رنگ دانه های معدنی
با ماندگاری بسیار بالا
مورد تایید متخصص پوست

     آرایش صورت رو با ریمل ادامه میدیم

قبل از ریمل زدن ابتدا پرایمر ریمل رو استفاده می کنیم که فیبر داره و بعد از اون شروع به استفاده از ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده مژه استفاده می کنیم .اگه دوست دارین خیلی مژه هاتون بلند تر باشه باید چند بار از ریمل استفاده کرد .

آرایش صورت با ریمل بنفیت زیباتر میشه
ریمل بنفیت benefit they’re real سایز مینی

    من شروع به آرایش صورت می کنم!

ابتدا کانسیلر را اعمال می کنم. من آن را زیر چشمانم و همچنین روی هر لکه قرمز روی صورتم اعمال می کنم. همانطور که در این عکس ها مشاهده می کنید ، من زیر بینی دقیقاً زیت داشتم ، بنابراین حتماً کانسیلر را در آنجا قرار می دهم! من همیشه خوش شانس بوده ام که هرگز به آکنه های صورت آسیب نرسانده ام که حال جای جوش در صورتم داشته باشم .

کانسیلر در آرایش صورت لک و عیب های صورت رو می پوشونه

پرایمر برای آرایش صورت و زدن کرم پودر

     اگه یک کرم پودر سبک میخواین این کرم ها پوشانندگی بالایی ندارن ولی کرم های دیگه حتما بهتر خواهند بود .من کرم وت اند وایلد رو از نظر سبکی و استفاده ی راحت می پسندم در عین حال خیلی روی پوست زیبا به نظر میاد

کرم پودر وت اند وایلد برای آرایش صورت

     حلا در انجام آرایش صورت نوبت ابروهاست

من همیشه نسبت به ابرو بسیار سختگیرم هرگز ابروهایم را وکس نکردم و آن ها را باریک و نخ نما درست نکردم به نظر من ابروهای پرپشت و بلند خیلی زیباتر هستند .

من ابتدا ابروهایم را مسواک می زنم ، سپس قسمت های مورد نیاز را با مداد پر می کنم و سپس ژل ابرو را به طور کامل اعمال می کنم ، و در آخر آنها را با انگشتان خود شکل می دهم.

   زمان آن است که برای ادامه آرایش صورت شروع به کانتورینگ کنید!

من یک کانتور سبک انجام می دهم . من بر روی سه قسمت صورتم برنز استفاده می كنم.

گونه های بیرونی ، قسمت پایین چانه و بالای پیشانی. (برای آرایش سنگین تر آن را تیره تر و در مکان های بیشتری اعمال خواهم کرد ، اما این برای آرایش معمولی مناسب است.)

    بعد من از قلم مو کرکی استفاده می کنم تا برنزم را مخلوط کنم! قدم فوق العاده مهم

من به قسمت میانی پیشانی (در مرکزی که برنز استفاده کردم) ، زیر چشمم در بالای کانسیلر ، و در بالای بینی و ناحیه بین بینی و لب ، هایلایت می زنم. سپس آن را با قلم مو مخلوط می کنم!

     من عاشق یک درخشش گل سرخ از سرخ شدن هستم ، اما من بیش از حد صورتی را روی گونه هایم دوست ندارم ، بنابراین ترکیب در اینجا ضروری است.

انتخاب رژ لب بسیار با اهمیت برای اتمام آرایش صورت
رژ لب ،بالم لب و براق کننده

    سرانجام اتمام آرایش صورت با رژ لب!

من عاشق محصولات لب هستم ، اما از نظر تاریخی به خاطر ندارم که آنها را در روزهای هفته بپوشم. اخیراً سعی کرده ام در مورد پوشیدن رنگ لب بهتر باشم و هر هفته چند رنگ سرگرم کننده را در کیف کار خود بچرخانم. دو محصول لب آرایشی برای هر روز آرایش این محصولاتی مثل بالم لب و بعدبراق کننده لب می باشد که حتما در محصولات آرایشی لب باید قرار داده شود.

در آخر- من پودر تنظیم کننده را در سراسر صورتم اعمال می کنم

پودر فیکساتور آرایش را بیشتر روی صورت حفظ می کند و آن را خاص می کند.شما هم اگه مطلبی جامونده واسه ما بزارین و گرنه کار آرایش صورت ما تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من