چگونگی آماده سازی پوست خود برای یک رویداد بزرگ در طی 7روز چگونه است ؟

آماده سازی پوست برای یک مهمانی مهم با انجام روتین سریع یک هفته ای باعث شادابی و شفافیت پوست برای یک روز خاطره انگیز می شود

فهرست

چگونگی آماده سازی پوست خود برای یک رویداد بزرگ در طی 7روز چگونه است ؟

شما یک رویداد برای رفتن به مهمانی در هفته آینده دارید. چه بسا شش ماه گذشته شما از این مراسم اطلاع داشتیدولی فراموش شده     و اکنون شما 7 روز فرصت دارید تا همه چیز را سازماندهی کنید.

 یافتن یک لباس مجلسی و کفش های پاشنه بلند ممکن است در لیست اولویت های شما قرار داشته باشد ، اما افزودن آمادگی پوست به آن لیست یک گام مهم است که بسیاری از افراد از آن غافل می شوند.

آماده سازی پوست را از کجا شروع کنیم 

 

اگر در مورد چگونگی آماده سازی پوست خود برای یک رویداد بزرگ نیاز به کمک دارید ، چند نکته برتر در اینجا آمده است:

آماده سازی پوست با استفاده از AHA

اگر پوست شما کمی کسل کننده به نظر می رسد ، و می خواهید آن را به موقع برای یک رویداد بزرگ شاداب کنید ، اسیدهای هیدروکسی (یا AHA) می توانند ماده مورد نظر شما باشند.گلیکولیک اسید یکی از متداول ترین AHA ها در محصولات مراقبت از پوست است.

آماده سازی پوست لکه دار با لایه بردار

 گلیکولیک اسید با لایه برداری از لایه های بالای سلولهای مرده پوست ، به پوست جدیدتر و سالم تر کمک می کند. AHAs را با یک شستشوی صورت ، ماسک یا اسکراب در برنامه های روز پوست خود قرار دهید.

آماده سازی پوست با 

کرم لایه بردار سینره ده درصد AHA 

کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با بهره گیری از اسیدهای میوه جهت لایه بردای ملایم پوست، سبب روشن تر شدن پوست می شود و به دلیل بهبود روند نوسازی پوست، اثر سایر روشن کننده ها را افزایش می دهد.

این کرم از تجمع سلول های فرسوده در منافذ پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد جوش های سرسیاه و سرسفید می شود.

درصد مناسب AHA به کار رفته در کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره باعث می شود تا این کرم بدون ایجاد تحریکات پوستی لایه برداری ملایمی را بر روی پوست انجام دهد.

آماده سازی پوست با آزمایش روتین BHA

اگر نگرانی های پوستی شما بیش ازشفافیت در مورد جوش های سر سیاه است ، پس اسیدهای هیدروکسی اسید بتا (BHA) را امتحان کنید. به دنبال پاک کننده ها ، تونرها یا اسکراب های حاوی اسید سالیسیلیک اسید باشید.

آماده سازی پوست با لایه برداری BHA

این ماده ، یک BHA ، در منافذ شما فرو می رود ، روغن را از بین می برد و گرفتگی را کاهش می دهد. با داشتن خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی ، اسید سالیسیلیک برای شما که دارای پوستی لکه دار هستید گزینه ای خوب است به این ترتیب شما پوست شفاف و روشن خواهید داشت .

لایه بردار اوردینری مدل AHA 30% + BHA 2%

لایه بردار اوردینری مدل AHA 30% + BHA 2% که دو اسید لایه‌برداری قدرتمند پوست را در یک محصول جمع‌آوری کرده تا زخم‌ها، تیرگی‌ها، جای جوش و آکنه را به راحتی از بین ببرد و پوستی سالم و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد

 آلفا هیدروکسیل اسید (AHA) به صورت سطحی پوست را لایه‌برداری می‌کند که باعث افزایش شفافیت و روشنی پوست می‌شود در همین حین بتا هیدروکسیل اسید (BHA) پوست را به صورت عمیق لایه برداری کرده تا منافذ پاکسازی شوند و هر دو با هم بافت پوست را ترمیم کرده و باعث از بین رفتن چین و چروک روی صورت نیز می‌شوند.

پوست خود را با ماسک صورت درمان کنید

ماسک های صورت ممکن است احساس لوکس بودن کنند اما در واقع بخش مهمی از روال مراقبت از پوست شما هستند. یک ماسک صورت انتخاب کنید که نگرانی خاص پوست شما را هدف قرار می دهد.

آماده سازی پوست با ماسک صورت

 اگر سم زدایی از پوست شما در اولویت قرار دارد ، از ماسک خشتی استفاده کنید که به بیرون کشیدن مواد به دام افتاده ، روغن و مواد آرایشی کمک می کند.

ماسک خاک رس جمع کننده منافذ اوله هنریکسن

این ماسک خنک کننده با سم زدایی ، کنترل چربی و کاهش ظاهری منافذ را انجام می دهد. این ماسک فرمول نوآورانه ای از بید کوهی آلپ و لوتوس برفی (غنی از آنتی اکسیدان ها) دارد که برای تسکین، بلوغ و پالایش منافذ موثر است.

ماسک خاک رس در بافت پوست بهبود چشمگیری نشان می دهد و روغن دانه neem به بهبود پوست کمک می کند و برای شما پوستی با طراوت، پاک و لطیف به ارمغان می آورد.

آماده سازی پوست صورت باماسک  آبرسان 

یا اگر نگرانی اصلی شما برای آبرسانی پوست شماست ، ماسک هیدروژل را امتحان کنید. این که آیا شما به دنبال صاف کردن خطوط ریز و پاکسازی پوست خود هستید ماسکی به این منظور برای شما وجود دارد.

آماده سازی پوست با ماسک آبرسان

آماده سازی پوست دارای لک با نور درمانی

اگر از لکه های گاه به گاه رنج می برید ، احتمالاً سعی کرده اید همه چیز را برای درمان آنها انجام دهید. گزینه ای که ممکن است هنوز از آن استفاده نکرده باشید ، نور درمانی است

 

. در حالت ایده آل ، شما باید این روش درمانی را از قبل شروع کنید ، تا قبل از یک رویداد بزرگ ، بهترین شانس پاکسازی پوست خود را داشته باشید. با این حال ،   روشن درمانی ، یک روش درمانی سریع است که از نظر بالینی ثابت شده است که سریع لکه ها را درمان می کند.

آماده سازی پوست بدن برای این رویداد بزرگ

بدن خود را فراموش نکنید این احتمالاً در رویداد بزرگ شما ،چهره شما نخواهد بود. اگر نمی خواهید پاشنه های پای  ترک خورده خود را به جای پای زیبا و بدون ترک خود در یک صندل شیک جلوه دهید ، یک کرم پا را انتخاب کنید که به سرعت ترمیم شود.

آماده سازی پوست بدن با کرم ترک پا

همین مورد دررابطه با دستهای شما نیز صادق است … فقط کافی است مقداری کرم دست را مصرف کنید تا از طریق آن دستهای شما زیبا و لطیف شوند

آماده سازی پوست دست با کرم مرطوب کننده

و اما در آخر 

و در آخر اینکه پا و بازوها را با مومیایی کردن بدن حاوی سوپر هیدراتور ، اسید هیالورونیک ، نرم و صاف کنید .به این ترتیب شما در این مدت کم پوست خود را از هر نظر زیبا و شاداب و شفاف کرده اید و با خیال راحت به بقیه ی کارهاتون برسید.امیدوارم بهتون خوش بگذره !!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من