پن فولیکا مدل Cu-Zn مناسب پوست خشک و حساس مقدار 100 گرم

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

۳۶,۰۰۰تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

پن فولیکا مدل Cu-Zn  مناسب پوست خشک و حساس حجم ۱۰۰ گرم , با قدرت پاک کنندگی ملایم و به کارگیری از مواد روغنی در ترکیباتش , سطح رطوبت پوست های خشک و حساس را ارتقا میدهد . کلیه بانوان برای زیبایی خود به زیبایی پوستشان می اندیشند و ابتدایی ترین قدم برای رسیدگی به پوست , پاکسازی آن با مواد های شوینده شبیه صابون , پن , ژل و دیگر شوینده های آرایشی می‌باشد , که امروزه پن ها صحبت اول را می زنند . چون در اثر استفاده مداوم از صابون , چربی های مفید پوست از بین رفته و به سبب ماهیت قلیایی اش , موجب قلیایی شدن پوست می شوند که نتیجتا به خشکی پوست می انجامد . البته پن ها به خاطر ماهیت اسیدیشان , اسیدیته ی پوست را نگهداری می نمایند و بنابراین آسیب کمتری به سلول های پوستی وارد می شود . کیفیت بالاتر پن ها نسبت به صابون ها , غیرقابل انکار است . پن پوست خشک و حساس فولیکا حاوی عصاره ی بابونه , روغن بادام شیرین , زینک و روی هست که هرکدام تاثیر خاصی روی پوست دارند .
پن پوست خیلی خشک و حساس فولیکا , به دلیل داشتن مشخصه های مرطوب کنندگی و التیام بخشی و همچنین مراقبت از لایه های حساس و ظریف پوستی , خشکی های شدید پوست را معالجه می نماید . داشتن هم زمان دو عنصر روی ( Zn ) و مس ( Cu ) در ترکیب این محصول , در درمان عفونت های ثانویه و جوش های نشات گرفته از پوشک بچه و دیگر عفونت های پوستی موثر میباشد و علاوه بر آن به درمان دیگر علائم خشکی پوست مانند اگزما , درماتیت آتوپیک و خشکی پوست در اشخاص مسن می‌پردازد . عدم استفاده از اسانس و مواد نگهدارنده و غیر صابونی بودن این فرآورده , سبب شده است که احتمال بروز التهاب و یا واکنش های آلرژیک , در پوست به حداقل رسد .

ویژگی های پن فولیکا مدل Cu-Zn :

  • مخصوص پوست های اگزمائی، حساس، آتوپیک
  • مناسب جهت اطفال، بزرگسالان و افراد مسن
  • محافظت کننده لایه چربی پوست – ضد التهاب و ضد خارش
  • ترمیم کننده، نرم کننده و التیام بخش پوست های خشک و آسیب دیده

با سفارش این محصول از فروشگاه اینترنتی سیب سل می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در شهر یا محل مورد نظر خود دریافت کنید.

آیا می توان کاری کرد که موها کمتر چرب شوند؟

به فکر لبخند زیباتون هستیم

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پن فولیکا مدل Cu-Zn مناسب پوست خشک و حساس مقدار 100 گرم”

Suggested products

محصولات پیشنهادی