چگونه موهای سالم راحفظ کنیم ؟7 نکته مراقبت مو که شما دوست دارید….

فهرست

چگونه موهای سالم راحفظ کنیم ؟7 نکته مراقبت مو که شما دوست دارید....

برای تقویت موهام چه کنم ،ریزش نداشته باشه ممانم میگه روغن بزن قوت بگیره ،ITمیگه نه این همه سرم مو وتونیک هست استفاده کن موهات نمی ریزه خلاصه من که گیج شدم ….

برای مراقبت از موهای سالم دجار گیجی نشین !!!!

اولین مرحله در مراقبت از مو رژیم شماست

و دو نکته مهم در رژیم غذایی شما آهن و پروتئین است. سلولهای مو سریعترین سلولهای بدن هستند اما  اولین سلولهایی هستند که تحت تأثیر شما قرار نمی گیرند ، درست غذا نمی خورید یا دچار کمبود می شوید مو به سرعت اکنش نشان نمی دهد ولی به مرور دچار ریزش می شود .

غذاهای غنی از آهن مانند سبزیجات برگ دار ، ماهی ، دانه کدو تنبل ، لوبیا ، نخود ، لوبیای سویا و غلات را در رژیم غذایی خود قرار دهید. پزشکان پیشنهاد می کنند که روزانه حدود 12 میلی گرم آهن مصرف کنید. شما همچنین به پروتئین نیاز دارید زیرا این همان چیزی است که موهای شما را تقویت می کند. پروتئین های کاملی را که سرشار از اسیدهای آمینه هستند نیز اضافه کنید: مانند پنیر ، شیر ، سویا ، عدس ، نخود فرنگی ، کینوا و ماست.

مراقبت از موهای سالم با تغذیه درست

چگونه موهای سالم خود را حفظ کنیم ؟

  1. از دست دادن 100 تا 150 تار مو در روز طبیعی است بنابراین وقتی می بینید دسته ای از موهای شما در روی سرامیک حمام ریخته شده است وحشت نکنید!!!!
  2. موهای مرطوب را با نهایت دقت شانه بزنید زیرا آنها شکننده و مستعد شکستن هستند. یک شانه دندانه دار گسترده بردارید و آن را از ریشه تا انتهای موهای خود تا حد ممکن با ملایمت شانه بزنید .

برس لیلا میلانی 

  • حجم دهنده

  • براق کننده

  • ضد موخوره شامل موی طبیعی گراز

  • مناسب برای موهای حساس لخت و مجعد

  • گره هارو براحتی باز میکنه

  1. هر چند هفته موهای خود را کوتاه کنید تا از شر آن قسمتهای شکاف خورده قهوه ای و خشن خلاص شوید. همون موخوره ی خودمون

هر 6 تا 8 هفته حدود 1/4 اینچ از موهای خود را ببرید تا از شکافتگی دوباره موها جلوگیری کند.

  1. هر روز موهای خود را نشویید و هر زمان که این کار را انجام می دهید ، مقداری نرم کننده روی انتهای آن بمالید. از شامپو و نرم کننده مناسب و خوب استفاده کنید.

مراقبت از موهای سالم با استفاده از نرم کننده 

مراقبت از موهای سالم با نرم کننده کیووی

 

  1. نرم کننده را با آب سرد بشویید زیرا هم برای استحکام و هم برای درخشش مفید است.
  2. بر خلاف برچسب های پشت مواد غذایی ما ، برچسب های پشت شامپوها ما بیشتر خوانده نمی شوند. در چند سال گذشته تمرکز زیادی بر روی سولفات در شامپوها بوده است.

کرم نرم کننده مغذی مو

  • مناسب برای خانم ها
  • مخصوص انواع موها
  • تقویت کننده و نرم کننده
  • آماده کردن مو جهت حالت پذیری
  • فاقد عطر، رنگ و ترکیبات نگهدارنده حساسیت زا
  • ترمیم آسیب های ناشی از رنگ و براشینگ

 

  1. سولفات ها چیست؟ آنها دلیلی است که شامپوی شما به همان صورت کف می کند. آنها پوست سر و موهای شما را تمیز می کنند و خاک آن را از بین می برند. اما برخی از محققان همچنین پیشنهاد می کنند که آنها موهای شما را از روغنهای اساسی پاک کنند. آنها همچنین به همین دلیل است که وقتی شامپو از کنار صورت شما جاری می شود ، چشم شما گزش می کند. اگر احساس می کنید هر نوع تحریک در پوست سر شما احساس می شود یا به مرور زمان موهایتان خشک می شود ، سعی کنید شامپویی بدون سولفات بخرید.

مراقبت از موهای سالم رنگ شده 

7-اگر موهای خشک دارید ، بهتر است از رنگ کردن خودداری کنید. با این حال ، اگر نمی توانید در برابر آن سایه زیبای قهوه ای ، به ویژه در زیر آفتاب زمستان مقاومت کنید از لیمو ، چای بابونه یا عسل استفاده کنید زیرا آنها به عنوان عالی کننده های مو عمل می کنند. هنگامی که بیرون می روید می توانید آب لیمو را به آب اضافه کرده و آن را روی موهای خود اسپری کنید. بعد از شستن موها با شامپو می توانید موهای خود را با چای بابونه دم کرده شستشو دهید یا به آبی که برای شستن مو استفاده می کنید عسل اضافه کنید.تا از خشکی موهایتان کم شود .

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من