روغن تی تری بادی شاپ (روغن درخت چای) حجم 10 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

۴۶۰,۰۰۰تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

روغن تی تری بادی شاپ به دلیل خواصِ فوق‌العاده قوی و پاک‌سازی‌اش، معروف می‌باشد. در بادی‌شاپ، برگ‌های درخت چای اورگانیک دست‌چین شده و تا قبل از ۱۲ ساعت روغن گرفته‌شده از برگ درخت چای، داخل بطری می‌شود؛ بدین ترتیب، قوی‌ترین و خالص‌ترین روغن درخت چای حاصل می‌شود. این محصول منحصر‌به‌فرد بادی‌شاپ، از نخستین و کلاسیک‌ترین محصولات این شرکت بوده و به منظور برطرف‌کردن لکه‌های پوست صورت و یا جای جوش مناسب می‌باشد. این روغن خالص حاوی روغن تی تری از کوه‌پایه‌های کنیا می‌باشد.

توضیحات روغن تی تری بادی شاپ

روغن درخت چای، کاهش‌دهنده لکه‌های پوست صورت بوده و باید آنرا روی قسمت‌های لکه‌دار پوستتون مصرف کنین. طبق آمار فروش جهانی بادی‌شاپ، بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، در هر ۸ ثانیه یک عدد روغن درخت چای در سراسر دنیا فروخته شده است

برند محبوب بادی شاپ Body Shop، روغن ارگانیک درخت چای از کوهپایه های کنیا را در حجم های ١٠ و ٢٠ میلی لیتر تولید و به بازار عرضه کرده است.روغن درخت چای بادی شاپ به دلیل خواص فوق‌العاده قوی و پاک‌سازی‌اش، معروف می‌باشد. در بادی‌شاپ، برگ‌های درخت چای اورگانیک دست‌چین شده و تا قبل از ١٢ ساعت روغن گرفته‌شده از برگ درخت چای، داخل بطری می‌شود؛ بدین ترتیب، قوی‌ترین و خالص‌ترین روغن درخت چای حاصل می‌شود. این محصول منحصر‌به‌فرد بادی‌شاپ، از نخستین و کلاسیک‌ترین محصولات این شرکت بوده و به منظور برطرف‌کردن جوش، لکه‌های پوست صورت و یا جای جوش مناسب می‌باشد.

شما می توانید این محصول را به همراه سایر محصولات بهداشتی و ارایشی باکیفیت را از فروشگاه اینترنتی  lhttp://cibcel.com خریداری کنید.

حجم

10 میلی لیتر

,

20 میلی لیتر

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روغن تی تری بادی شاپ (روغن درخت چای) حجم 10 میلی لیتر”

Suggested products

محصولات پیشنهادی