پرایمر آرایشی چه کارایی برای بهتر شدن آرایش ما دارد ؟

پرایمر برای آرایش ما چه کار می کند ؟

فهرست

استفاده از پرایمر آرایشی برای آماده کردن پوست قبل از  آرایش ، یک قدم مهم است ، که به طور معمول شامل پاکسازی و مرطوب کننده است. با این حال ، پرتاب یک آغازگر در کیف لوازم آرایشی شما می تواند بهترین آمادگی زیبایی  باشد. آرایش ماندگارتر و کاربرد یکنواخت تر فقط دو مورد از قدرت هستند.

استفاده از پرایمر آرایشی برای زیبایی بهتر
پرایمر صورت

پرایمر آرایشی چیست؟

پرایمر یک لایه اضافی بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند. محصولات ترشحی معمولاً برای کمک به ماندگاری بیشتر در آرایش ، صاف کردن سطح پوست و حتی از رنگ پوست استفاده می شود

از پرایمرهای مختلفی می توان در صورت ، چشم ها ، لب و حتی مژه ها استفاده کرد. انتخاب آغازگر شما واقعاً به تمرکز آرایش و اهداف زیبایی شما بستگی دارد

. مزایای استفاده از یک پرایمر آرایشی صورت چیست؟

پرایمر صورت بیشترین تنوع را از همه دارند. .

پرایمرآرایشی براق کننده

بعضی از پرایمرها دارای ذرات درخشان هستند تا به پوست شما درخشندگی بیشتری دهند. این محصولات برای افزودن درخشش به پایه آرایش شما مناسب هستند و حتی می توانند به تنهایی پوشیده شوند.

پرایمرآرایشی آبرسان:

پرایمر آرایشی صورت  با خاصیت آبرسانی لورا
پرایمر آرایشی لورا

پرایمرآرایشی بر پایه ی آب

می تونین به تنهایی استفاده کنین یا قبل از زدن کرمپودر برای این که آرایشتون ماندگارتر و شیک تر شه استفاده کنین

پوست رو به طور طبیعی شفاف تر نشون می ده

باعث آبرسانی میشه

منافذ و خط و خطوط پوست رو کمتر و کوچیکتر می کنه

مناسب انواع مختلف پوست و پوستهاى حساس . داراى آبرسان ، فاقد چربى .

داراى ته رنگ مرواریدى جهت محو کردن ناهمواریهاى پوست و منافذ صورت و بشاشتر نشان دادن پوست صورت

اگر پوست شما از  کم آبی رنج می برد ، یک لایه اضافی از رطوبت را با یک پرایمر مخصوص اضافه کنید..

پرایمر آرایشی کوچک کننده منافذ :

اگر منافذ بزرگی دارید و رنگ پوست ناهموار دارید ، یک آستر را در نظر بگیرید تا به کاهش منافذ پوست کمک کند و اجازه دهید آرایش شما صاف اعمال شود.

هر قسمت از صورت شما باید به شکلی متفاوت ترجیح داده شود. استفاده از پرایمرهای جداگانه چشم ، صورت و لب به شما کمک می کند تا آرایش شما دوام بیشتری داشته و در قسمت مشخص شده راحت تر عمل کنید.

پرایمر پلک آرایش چشم را در محل خود نگه می دارد و مانع از ساییدگی چشم می شود

آغازگر صورت اغلب مواد مغذی را تأمین می کند

پرایمر لب یک پایه صاف را برای استفاده حتی از رژ لب ایجاد می کند.

آغازگرها بسته به دغدغه مراقبت از پوست و منطقه موردنظر شما ، اهداف بسیاری را ارائه می دهند. اگرچه می خواهید مزایای استفاده آسان و آرایش بی عیب و نقص در تمام طول روز داشته باشید ، چیدن برگ رسیده است.

پلک ، مژه و لب سطوح مختلفی دارند

و مواد آرایشی که از آنها استفاده می کنید از فرمول های مختلفی تشکیل شده است. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، شما باید در هر منطقه از یک پرایمر مخصوص استفاده کنید.

پرایمر  آرایشی پلک که باعث بیشتر جلوه کردن آرایش و ماندگاری بالای ریمل است
پرایمر مخصوص چشم

شما ممکن است با پرایمرهای آرایش برای صورت خود آشنا باشید . استفاده از پرایمر پلک ، صورت و لب به شما کمک خواهد کرد که تمام طول روز آرایش شما به نظر برسد.

پرایمر آرایشی صورت

هدف اصلی پرایمر صورت افزایش طول عمر آرایش و امکان استفاده راحت تر و نرم تر است. با این وجود بسته به آغازگر مورد نظر ، مزایای اضافی بالقوه دیگری نیز وجود دارد. آغازگرهای صورت می توانند آبرسانی ، افزودن درخشندگی ، تغییر رنگ درست و به حداقل رساندن منافذ را داشته باشند.

پرایمر آرایشی صورت با خاصیت ضد پیری و احساس راحتی در آرایش طولانی مدت
پرایمر آرایشی فلورمار
پرایمر آرایشی صورت فلور مار

 این محصول که سرشار از آنتی اکسیدان های مفید است با لایه بندی خوب روی پوست شما احساس راحتی در آرایش های طولانی مدت را به شما هدیه می دهد، همچنین از پوست شما در برابر پیری زودرس محافظت می کند. شما میتوانید بعد از استفاده از مرطوب کننده و مدتی انتظار برای جذب آن، پایه آرایشی Illumising Primer را در ناحیه صورت و گردن(بجز ناحیه چشم) خود استفاده کنید.

آغازگرهای صورت به گونه ای طراحی شده اند که بطور خاص با پایه ها ، کانسیلرها و پودرها کار کنند. با این حال ، شما می توانید یک پرایمر را به تنهایی در روز بدون آرایش بپوشید تا پوست شما به طور نامرئی کامل شود.  به مقداریک  نخود برای ایجاد یک لایه یکنواخت ، ابتدا باید از پرایمر استفاده شود.

 پرایمر پلک

ناحیه چشم یکی از مناطق حساس بدن شماست. شما به یک محصول ترجیحی اولیه ملایم نیاز دارید که می تواند شادابی را نیز مدیریت کند. پرایمرهای پلک آرایش چشم را برای مدت طولانی تری نگه می دارند و خطر خارش را کاهش می دهند. آنها حتی از تغییر رنگ استفاده می کنند و محصولات را با وضوح بیشتری اعمال می کنند.

پرایمر آرایشی پلک  ،ارایش را تازه نگه میدارد و ماندگاری را بالا می برد
پرایمر ریمل لانکوم

پرایمر های ریمل معمولاً بی رنگ هستند و کارایی آن ها علاوه بر بلند کنندگی یا ضخیم کنندگی که روی مژه یا ابرو دارند و به ماندگاری لوازم آرایشی استفاده شده بر روی آن ها کمک می کنند، دارای خواص مراقبتی نیز هستند و از تکه تکه شدن ریمل روی مژه جلوگیری کنند.

پرایمرهای پلک به طور کلی از قوام ضخیم تر نسبت به آغازگرهای صورت برخوردار هستند.

پرایمر لب

آغازگر لب باعث استفاده صاف و صاف از محصولات لب می شود. یک آغازگر خوب به رژ لب کمک می کند تا رنگ آن  طولانی تر بماند.

ما برای توصیف بیشتر خط لب ،را توصیه می کنیم ، که خطوط ریز را در اطراف لب جمع می کند.

ممکن است استفاده از پرایمر صورت خود در تمام پلک ها و لب هایتان وسوسه آور باشد ، اما استفاده از پرایمرهای جداگانه بسیار مفید است. .

دیدگاهی در مورد “پرایمر آرایشی چه کارایی برای بهتر شدن آرایش ما دارد ؟

    1. سارا جشنی گفت:

      استفاده از پرایمر آرایشی برای آماده کردن پوست قبل از آرایش ، خیلی مهمه ، که به طور معمول شامل پاکسازی و مرطوب کننده است. پرایمر یک لایه اضافی بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند. محصولات ترشحی معمولاً برای کمک به ماندگاری بیشتر در آرایش ، صاف کردن سطح پوست و حتی از رنگ پوست استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من